perjantai 31. maaliskuuta 2017

lupaamaani pentusaastetta

siis yök yök yök...koiranpentuja!

Käytiin tiistaina katsomassa sekä elsan lapsenlapsia (sulo x olga, kennel tottakai) että elsan lapsenlapsenlapsia (taavi x iita, kennel salokannel). Melkein ovat päivälleen saman ikäisiä ja hauska oli nähdä kaksi pentuetta melkein kerralla :)

Olgan ja Sulon pentueeseen mahtui kaikkea pikkutytöstä isoon pojanmörssäriin ja temperamenttia hieman rauhallisemmasta aktiiviseen. Avoimen oloisia pentuja ja leikkivät vieraiden kanssa tosi hyvin :) Taavin ja Iitan tyttöset juoksivat myös suoraan syliin ja iskivät röyhkeästi kii kuin sika limppuun, näistä onkin seurauksena haavoilla olevat kädet ja muutama mustelma :D ja sieltäkin erottui yksi suosikki <3 Kummassakin pentueessa olisi vielä harrastus(ja -näyttely)potentiaalia omaava pyrrilapsi vailla kartturia!

tämä pieni musta oli suosikki <3 (taavi x iita)

toinen töpöistä brindleistä taavi x iita-pentueesta

pieni ja söpö <3
pari kuvaa lisää https://edeh.kuvat.fi/kuvat/MUUT+KUVAT/2017/Salokannel+pennut/  harmi että pimeä yllätti!

Tottakai ihan oon oikee heila etsii vielä Sitä Oikeaa

Tottakai ihan oon oikee pelimies

Tottakai ihan oon oikee vamppi

Tottakai ihan oon oikee huijari

Tottakai ihan oon oikee suttura

Tottakai ihan oon oikee sussu, sievä kuin mikä <3

Tottakai ihan oon oikee sinkku
ja pari kuvaa lisää https://edeh.kuvat.fi/kuvat/MUUT+KUVAT/2017/Tottakai+Ihan+Oon+Oikee-pennut/

Nähtiin myös Qumma ekaa kertaa sitten pentulaatikosta lähdön! Oli se siitä vähäsen kasvanut, mut ei paljoa :D

Se on olemukseltaan ja asenteeltaan (ja niin, myös ääneltään..) ihan ilmetty emänsä! Rakenne on varsin tasapainoinen, kulmauksia löytyy takaa vähän enemmän mutta edestäkin ihan hyvin :)
aika tasapainoinen tyttö =)

eipä tarvinnut miettiä kelpaako leikki vieraan kanssa :)


Onhan se vähintään erikoinen ilmestys keltaisessa turkissa ja sinisen silmän kanssa :)

ja sitten aivan ihana synttärivideo Hikasta (K.Rähinärakkautta)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti